Jag har ramlat där förut..


So sick of lovesongs..

Jag är verkligen så trött på allt.. Jag orkar inte.. Orkar verkligen inte.. Det känns som om jag alltid försöker och försöker till det yttersta, sväljer och sväljer det jag vill säga så många gånger och nu orkar jag inte försöka, och jag orkar inte svälja mina ord som ligger och bubblar som världens största irritation..

Jag kunde verkligen inte sova inatt, låg bara och grubblade och funderade. Vet egentligen inte vad jag kom fram till men jag vet iallafall en sak.. Jag orkar inte..

Så nu sitter jag här, med mörka ringar runt ögonen för jag inte kunde sova, min mage skriker efter mat men jag tänker för mkt för att kunna äta, och allt jag undrar är vad du tänker, det säger du ju aldrig till mig iallafall..

Vill hitta på någonting, vet ju inte heller hur det blir ikväll eftersom någon är envis som en jävla åsna. Men in i duschen ska jag, och försöka trycka i mig nån jävla mat..

Blöö.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0