Äntligen "some time off"



Jag har nu två hela lediga dagar framför mig, och jag ska snart påbörja det som de mest
kommer handla om, sooova! Och mysa med Andy. Har inte träffat honom på jätte länge känns det
som. Bara jobb jobb jobb och jobb. Imorgon ska jag dock till frisören klockan elva, sen hem till mormor &
morfar och fika lite. SEN ska jag träffa Andy, och vi ska softa med typ 15 filmer och MYS. Ska bli gott.
På tal om gott, kom till jobbet idag och en av mina kollegor sitter och käkar kebabtallrik (klockan kvart i 10 på morgonen)! Jag höll på spy. Fan vad mkt det har varit på jobb idag, 10.000 människor känns det som.

Nej, a good night sleep är vad jag behöver.

So long suckers.

Psst. Ville tacka Caroline för en underbar massage ikväll! :)

Bal
jag som sjöjungfru!

GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0