ÄNTLIGEN HAR JAG MITT KÖRKORT



You see me driving down the street, I look so fucking GOOD

Äntligen har jag mitt körkort, det har tagit min sommar men det var det värt, till tusen, nu ska jag ner, sätta mig SJÄLV i bilen, sätta i min nybrända CD i cdspelaren och gliiida iväg till Emma. Sen ska vi upp till Bonnie och checka hennes lägenhet :)

Saknar min Andy, kunde inte hålla mig att berätta för dig älskling. Jag som ville överraska ;) Menmen.. Plus att jag saknar hela tjejklanen som är nere på Cypern och gottar sig, ÄCKEL är allt jag har och säga om er!

Tack för mig, och akta er i trafiken när ni ser soppan ;)

Kommentarer
Postat av: Rose

GRATTIS.
Då får man väl hålla sig inne nu dom närmsta veckorna tills värsta faran är över.
Kram Rose

2006-09-05 @ 12:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0