Andy min är hemma

Igår hämtade jag och svärpäronen hem andy min. De vann också mot Danmark med 2-0 och blev jätte glada, skoj för de små pojkarna :) Skönt och ha dig hemma älskling, jag har saknat ALLT med dig! Tillochmed dina retliga sparkar och kommentarer, fast jag kommer nog tröttna på dem rätt snart igen men just nu är jag bara glad att du är hemma :) Precis varit hos Ida och snackat lite om Fredag. Undrar hur kvällen kommer bli.. Det blir nog bra. Saknar mina Sessor!!! KOM HEM!

Ikväll skulle jag jobba lite mer, de var tydligen inte klara. Så jag måste snart fixa mig och sen tror jag att jag tar bilen ner, nån parkering måste jag väl hitta. :) dvs om mamma tillåter..

Nej puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0