OTIPPAD KVÄLL

bar


Verkligen otippat, började med vin och mys hemma hos söta emma. Sen blev det Bara Vara, Dahlbergs (såklart) och till sist var det bara jag och Stepheanne kvar så det blev Cardinal. Där dansade vi hela natten lång, mina fötter gjorde till sist så ont att jag inte kunde stå på mina ben längre. DET var illa. Men det var en mycket rolig kväll med många upplevelser och konstiga människor (så mkt sjukt folk det finns ute!). Men jag hade verkligen "the time of my life" så det var ju bra. Mindre roligt och jobba idag på Ishallen, men det var ju min allra sista dag där. Så ishallen och alla isprinsessor och hockeynördar, ni får klara er utan mig! SO LONG.

Och jag saknar dig, saknar inte du mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0