LOVE ME LIKE I LOVE YOU

Vaknade av att Fredrik ringde och bad mig jobba imorgon, så det blev bara två lediga dagar, men det var iallafall något! Efter jag väl var vaken stack jag ut på en mega lång runda i skogen, har knappt fått någon motion nu när man jobbar, man hinner helt enkelt inte, orkar dessutom inte heller. Jag längtar så himla mycket till den 25:e. Jag ska shoppa tills jag stupar i säng! Nu blev jag jätte sugen på att se Freaky Friday så jag ska slänga mig i soffan och göra det :) Ikväll ska jag mysa lite med Andy igen, man har ju saknat att sova med honom.

Gud vad skönt med en slappedag..


Freaky Friday spelas i min dvd om 5 minuter

Lite måsten på min shoppinglista:

            


Kommentarer
Postat av: dannjella

jag hatar dig om du köper den skinnjackan! HAHA :D "converse" skorna har både jag, bonn och sandra. och Soppan; JAG SAKNAR DIG SÅÅÅ MYCKET!

2006-10-12 @ 21:24:42
URL: http://vjykort.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0