Godmorgon världen

Vilken underbar dag..

Jo Fanny, det är såhär att HIF är sponsrade av Fritidsresor, och varje år får två killar i laget åka utomlands med betalning att spela fotboll med några knattar 2h om dagen. Och vi respektive får glida med som på ett bananskal. DÄRFÖR :) Och jag är så glad, men jag måste nog banta ner mig om jag ska bära bikini snart. Sen måste jag spara pengar så jag kan shoppa ihjäl mig :)

Nu ska jag snart vidare till mitt arbete på Väla Centrum, mitt andra hem om man säger så.
Imorgon är det SHOPPING!

Puss & Kram /

Kommentarer
Postat av: Fanny

sååå ballt ! när åker ni ? nästan avundsjuk ju ;P . tänk på att spara ännu mer pengar så du kan besöka mig ! vi hörs på msn gumman . puss puss

2006-10-25 @ 12:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0