THE DEVIL IS EM

Jag tror ärligt talat att Emelie är en liten liten söt djävul... Hennes drinkar är livsfarliga ;)

27377-73
Kvällen började som vanligt med lite posar bilder + vin och koffein...

27377-75
Caroline hittade horn och försökte se läskig ut, vilket inte går när man är så söt :)

27377-77
Det hela fortsatte med lite pussar och ännu mer vin :)

27377-74
Jessica & Caroline halsade självklart snabbare än vad jag gjorde, like always.


Vidare med bussen ner till Dahlberg (Emelie)..

27377-80
Där i baren bor hon, och gör livsfarliga drinkar, eller hur Jessica?


Så vi drack den goda, men livsfarliga drinken och började
spåra ur med massa sjuka samtalsämnen...


Jessica pussades, och Emelie kom över med varsin shot ;)

27377-85
Men längre än så kom vi inte, Jessica klarade inte av spriten så jag har fått ta
hand om stackaren hela natten, lilla gumman.. Men Carro dansade klart hela natten
lång, men det kommer fler tillfällen, jobb vad dock inte så roligt för Jessica idag, jag var
ändån lugn.. Men jag är trött efter upppassningen inatt..

Men ikväll ska vi till Vanessa. Mingla lite, Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0