Papa i'ma Milionaire

Fick min lön idag, skit fet. Så nu är jag rik igen, känns gött, har ju ingen resa och slänga dom på, inte ännu iallafall, får se vad som händer i februari om jag hänger med carro och tilda en sväng, hade ju varit så nice, men jag är rädd för att flyga själv, jag kommer virra bort mig...

Nu är jag iallafall inne på att köpa en Mac bärbar dator, skiiit sugen är jag. Vet att jag kommer behöva den i framtiden också... Får se om det blir en mac eller vad det blir, hittade en billig toshiba också..

Andy kom hit med öl och satte sig framför teven med min pappa, delade på ölen och satte på fotbollen, vilken social pojkvän man har BY THE WAY. Men jag får sova med honom iallafall =) Och jag ska se prison break hur sent fotbollen än slutar =)

Längtar tills Lördag, vi ska ta det lugnt men vi ska ha grymt skoj! Right girls?

Godnatt godnatt.


I have seen the rain
I have felt the pain
I don't know where I'll be tomorrow
I don't know where I'm going
I don't even know where I've been
But i know I'd like to see them again...

"I'll go wherever you will go!?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0