Längtar till Lördag

27377-83

På Lördag blir det "a night with the girls". Jes & Caar. + ida & jenny tror jag.

Idag har jag gjort absolut INGENTING, och det har varit så himla skönt så det är inte sant, bara degat hela dagen, Andy har varit här och glott film och brottats lite som vanligt, sen har jag dock fyllt i nån jävla grej för statistikungdomsnämnden, döda mig? Imorgon jobbar jag hela jävla dagen men jag ska trösta mig massor med lite (mycket) shopping på lunchen, DET ÄR JU LÖNING! Så jag tänkte hitta något tills på Lördag, fast jag dock redan har bestämt mig för en outfit, men jag ångrar alltid mig på kvällen ändån.

Oj jag fastnade på hm;s sida... Dit ska jag imorgon iallafall :)

Sleep Well cykelställ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0