Haha det är nästan löjligt


Modeller från visningen av Viktor & Rolf-kollektionen.

DET VAR KAOS över hela landet idag när Viktor & Rolf kollektionen släpptes, jag och Daniella hade bestämt oss för att stångas med resten av hbg men jag ångrade mig när det började HAGLA imorse.. Så Danni tog upp kampen själv, hon hann ändån roffa åt sig lite stuff, men jag kände inte att där var något super speciellt. Det löjliga är att folk har redan ockuperat blocket.se med kollektionen för några hundralappar mer, försöker liksom göra pengar på det hela? Haha. Men ja.. Okej... Sen det andra alla snackar om är Nicole Richies nya hårfärg, brunett, go girl.

Nicole Richie
Visst är hon snyggare som brunett? Jämför själva!

Vad snackas det mer om?

Jo en miss jag kan hålla med om... Jag som älskar brunetter som ni kanske förstått så passar INTE Ashley i det:



Håller ni med? 

Nej nu har jag undersökt för mkt ikväll, ska krypa ner i min säng och gosa med mig själv. Imorgon är det jobb och sen är det Stockholm! :) 

Puss på er.
 

Kommentarer
Postat av: sofia

mmm nicole ser 100 gånger bättre ut som brunett.
Tyckerashely passar i brunt men hon ser bättre ut i blont :)

2006-11-26 @ 21:13:59
URL: http://sofaja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0