WHEN I AM HOME

Åh mina fina tjejer!
Jag saknar er så himla mycket hela tiden! När jag väl kommer hem så hör jag bara "Det känns som om du varit hemma hela tiden" och "Du får verkligen inte åka igen". Jag kommer alltid hem med ett leende på läpparna då jag vet att jag kommer få spendera tid med mina vänner, skratta så jag får magknip och hitta på massor med bus. Samtidigt som jag vet att jag alltid lämnar med en klump i magen och tårfyllda ögon. Det är tufft och vara ifrån er ska ni veta, men jag VET att ni alltid finns där när jag behöver er och att ni står där med öppna armar såfort jag kommer hem! Ni är verkligen guld värda. GULD!

Kommentarer
Postat av: josefina

<3

2012-01-11 @ 19:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0