I FEEL..... HAPPY!

Nu har jag en sån lyckokänsla i magen igen.
Ni vet när fjärilar flyger runt och solen alltid skiner och där finns inte ett moln så långt ögat kan nå! Jag har så mycket roligt att se fram emot, jag är så nöjd i min vardag och alla pusselbitar verkar bara falla på plats. Älskar att känna såhär! Är så glad för allt smått i livet; att jag hittat ett gym, att jag ska på en mysig lunch imorgon, att jag ska på hemmamatch på söndag, att jag kan ringa eller skypa med mina vänner när jag vill (tack vare ett fungerande internet), att vi har svenska kanaler, att jag ska åka och prova brudtärneklänningar med en av mina bästa vänner i Manchester snart, att min hund är världens finaste, att min kille ligger bredvid mig när jag vaknar varje morgon och så vidare.... Det är de små sakerna i livet man ska le åt, de små sakerna man ska känna sig lycklig över.
och jag är just det, lycklig.

Kommentarer
Postat av: Ida

Älskar när man får sån må bra känsla i kroppen, håller med de är dom små tingen i livet som gör helheten bra:)! skicka lite lyckofjärilar hit oxå, gillar din header tummen upp!!!:) Puss

2012-01-12 @ 21:07:24
URL: http://berglundskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0