I am back in Italy

-
Nu är jag tillbaka i Italien i ett väldigt tomt hus (Dexter är på dagis och Andy är på match).
-
Har haft en helt underbar tripp i mitt älskade älskade Manchester, åh vad jag saknar England! Blir typ helt tårögd när jag tänker på det. Allt som staden har att erbjuda är något jag saknar så sjukt mycket. Jag saknar det engelska sättet att leva och jag saknar såklart vännerna där. Igår strousade vi genom staden och jag blev helt tagen så mycket jag verkligen älskar den, my first home. Det var där jag och A flyttade ihop för första gången, typ; kommer vi verkligen klara och bo ihop? Och nu X antal år senare tycker jag vi klarar det rätt jäkla bra.
Bilder kommer i massvis och fler inlägg såklart.
Nu ska jag vänta in min man och kolla lite SATC i soffan.
XOXO

Kommentarer
Postat av: alis

åh tack snygging!! :)

2012-01-20 @ 12:32:58
URL: http://alis.blogg.se/
Postat av: Anks

när flyttar ni tillbaka till la suecia då? :)

2012-01-20 @ 23:07:02
URL: http://sriwanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0