Hoppas ni hade skoj igår

Hade jätte trevligt igår med (nästan) alla mina favoriter. 10 tjejer, 3-rätters, bubbel, shotts och lekar.
Kan inte slå fel direkt. Dansade nån timme ute på stan men tyckte inte det var så skoj så jag och Carro
åkte hem och la oss, idag har det varit pannkaksfest och massa godis, mums!
-
Måste sova nu för imorgon hoppar jag på ett tidigt tåg för att flyga till Milano med Fanny. En natt där sen åker vi "hem" till mig i Arenzano igen. Ska bli så skoj! Perfekt timing med tanke på att A tydligen skulle på "läger" hela veckan! Sov gott mina darlings.
XOXO

Kommentarer
Postat av: Heleen

Happy New Year Sofie! Wish you and Andreas all the best for 2012!



Xx

2012-01-02 @ 12:06:43
Postat av: emma härnqvist

så fint hår!

2012-01-05 @ 20:56:41
URL: http://perfektion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0