Det doftar vår!

(bild från i somras)
-
Åh jag bara älskar när våren är påväg. Våren är min favvistid trots jag älskar sommaren så har våren ändån snäppet högre påverkan på mig. Jag älskar när fåglarna börjar kvittra, när uteserveringarna börjar komma, när solen värmer skönt i ansiktet och det bara doftar... vår! Våren är liksom förrätten, ett smakprov på sommaren, och jag älskar förväntningarna som ligger och lurar i luften. Jag vet att ni i Sverige inte är där än men här börjar våren verkligen komma och ingen är gladare än jag!

Angående min hemlis så har jag fått många olika gissningar på vad min hemlis kan vara, och ingen har haft rätt so far. Inom en vecka förstår ni nog....
XOXO

Kommentarer
Postat av: Anna W

Hehehe... den som vantar pa nagot gott!!!! Ska bli sa spannande och roligt! ;-)

2012-01-25 @ 15:42:15
Postat av: DUOMUNDI

Samma här! våren är bäst!

2012-01-26 @ 12:36:02
URL: http://duomundi.wordpress.com
Postat av: emma

gravid? :D:D:D

2012-01-26 @ 13:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0