Busy day, game and birthday


Halv ett gick startskottet för Genua - Lazio och vi var på plats, nästan hela Granqvist-släkten, och frös under filtar och tjocka jackor, brr så kallt det är! Planen var isig och killarna hade svårt att spela men Genua övertygade och vann med 3-2! Alltid lika roligt med vinst och än en gång är jag så stolt över min kille.

Efter matchen blev det att åka till affären och köpa hem vin & öl och käk inför kvällen då vi firar Andreas pappas 50års dag! Så nu sitter jag i soffan och sippar på en Baileys och tänkte göra ett snabbt inlägg så ni inte tror att jag glömt er!
Massa kramar!

Kommentarer
Postat av: Ida

Ja du får hälsa & gratta herren:), kul med vinst inte lika mycke firande här inte, men men så är fotbollens gång, ha en jätte trevlig kväll ta nått vin glas extra för min skull;)!

2012-02-05 @ 22:46:49
URL: http://berglundskan.blogg.se/
Postat av: Ida

Ja du får hälsa & gratta herren:), kul med vinst inte lika mycke firande här inte, men men så är fotbollens gång, ha en jätte trevlig kväll ta nått vin glas extra för min skull;)!

2012-02-05 @ 22:46:51
URL: http://berglundskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0