Stolt flickvän

Bild lånad från Genoas facebooksida
-
Idag fick älskling spela från start och ingen var stoltare än jag.
De förlorade tyvärr med A gjorde en superbra match ändån tyckte jag.
Hoppas spelandet fortsätter, mycket roligare då.
-
Var hemma hos Anna som bor här i Italien med sin Italienska pojkvän,
även en dansk tjej och en svensk kille tittade förbi och det var så trevligt
och träffa lite "nya" vänner och bestämma saker inför framtiden.
Mitt liv i Italien blir bara bättre och bättre och ingen är gladare än jag...
-

Imorgon blir det lunch på stan med hela gänget! Mys!
Nu ska jag åka och  hämta A och hans två lagkompisar.
XOXO

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad kul att läsa att A får spela!!:) Hoppas att det fortsätter så!

Kul med lite scandinavier!!:D

Puss på dig sötis!

2011-10-30 @ 20:14:40
URL: http://lavie-carro.blogspot.com
Postat av: Sandra

Vad kul att det börjar lösa sig för er båda! Kram

2011-10-30 @ 21:06:41
Postat av: Sofie ♡

Carro: Ja det är jätte roligt! :) Man behöver lite socialt liv också! :) Puss på dig



Sandra: Tack sötis! Kram

2011-10-30 @ 21:18:38
URL: http://soppan.blogg.se/
Postat av: Alex

skönt att allt börjar lösa sig huunny! snart kommer du hem också wiiiii ! love u

2011-10-30 @ 22:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0