Ner och Upp från Berget

Pannkakor är gott men inte speciellt nyttigt.
Så jag bestämde mig för en långpromenad i solskenet.
Gick först ut med Dexter i 20min sen lämnade jag honom
hemma och tog med min iPhone + hörlurar och vandrade
ner för berget ner till stan, hittade en mysig park och sen
gick jag strandpromenaden och avslutade med att gå
UPPFÖR berget igen, inte lika skoj kan jag tala om.


Påväg nerför berget.

Fint växthus i parken.


Jag måste börja uppskatta mer vilken fin miljö vi bor i.
Allt är så vackert. Tråkigt nog kan jag inte vända mig om
och säga det till någon, som exempelvis Ida, Elena eller Lena.
Vi hade mysiga promenader i Holland vettni...
Jag får helt enkelt ta in allt själv, och försöka visa er i bilder!
XOXO

Kommentarer
Postat av: F

Jag älskar pannkakor och har kommit på ett sätt att äta det med gott samvete, man gör de utan onyttiga kolhydrater och de blir minst lika goda som "vanliga" med mjöl. Säg till om du vill ha receptet!



Kram F

2011-10-22 @ 18:37:04
Postat av: Sofie ♡

F: Det låter ju helt fantastiskt, vill gärna ha receptet! :) Kram

2011-10-22 @ 19:51:17
URL: http://soppan.blogg.se/
Postat av: F

Här kommer det:

Ca 6 st

4 ägg

1 dl vatten

2 dl mjölk

2 dl vispgrädde

2 msk Fiberhusk

Lite salt



Vispa ihop smeten o låt stå i kylen i ca 10 min. Fiberhusket gör så att smeten blir tjock ( ist för mjöl). Ifall den blir för tjock är det bara o ha i lite mer mjölk. Vet inte ifall Fiberhusk finns i Italien men annars kan du säkert be någon vän skicka ner det från Sverige. Finns på Ica i hyllan med glutenfritt. Supergoda blir dom!! :)



Kram

2011-10-22 @ 23:30:35
Postat av: Ida

Ja dom saknar jag med, prata om allt & ingenting bara ventilera sig:). uppskattades massa!. & Dexter som jagade en lite fis hund som jag skratta, fina minnen;). God natt på dig soppen;) puss!

2011-10-23 @ 00:48:20
URL: http://berglundskan.blogg.se/
Postat av: Ella

Saknar er sååå, haha jag gud vad jag skratta när dexter fick fnatt på den lilla hunden hahahha.

2011-10-23 @ 02:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0