I miss our home

Jag saknar vårt hus... Vår stora soffa, vårt fina kök och närheten till allt och alla...
Den dagen vi flyttar hem, då kommer jag vara så lycklig, men tills dess får vi göra det
bästa av situationen och leva för dagen. Idag och imorgon är jag ensam och billös.
Ska ta det lugnt och gå lite promenader med Dexter, börjar känna att en förkyldning är
på gång, det gillas inte. Ska försöka motverka den med vitaminer och massa frukt.
Ha en fin dag.
Ta vara på dagen och lev idag, imorgon är det försent.
XOXO

Kommentarer
Postat av: Fanny

Underbart ordspråk, det stämmer så bra! O mys att du fått kontakter där nere... Sitter o väntar på en ansiktsbehandling o en helkroppsmassage, lovely! Puss finis

2011-10-21 @ 13:02:48
Postat av: carro

jag älskar dig ;)

2011-10-21 @ 15:53:51
Postat av: Sofie ♡

Fanny: Visst gör det? Ja det är skönt och veta att här finns fler svenskar! :) Puss



Carro: Och jag älskar dig gulleee!

2011-10-21 @ 16:56:00
URL: http://soppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0