20grader är höst



Vi har börjat bli som italienarna. Gradvisaren står på 20 grader och vi klär på oss med tjocktröjor och
skinnjackor, långbyxor och stövlar. Haha. Man anpassar sig snabbt. Vi körde ner snabbt till byn för
och köpa mat till Dexter, han äter som en galning! Försökte köpa min ansiktskräm också men det var
typ kö i skönhetsbutiken och 100grader där inne så det får bli en annan dag, borde klara mig helgen ut.
Imorgon åker A iväg för att bo på hotell över natten då det är match på Söndag.
Så helgen är alonetime again! Snacka om att jag inte ser fram emot helgerna längre!
XOXO

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! :-)



Jag vet precis hur det känns... Min kille o jag träffas bara lite snabbt på helgerna.... :( Så det är sjuuukt jobbigt. Man blir rastlös o vet inte om man ska gråta eller bara vänta.. Åhh blir fan irriterad bara jag tänker på det, ha ha!



Kram på dig!

Hoppas du kan blogga extra mkt under helgen nu då!

2011-10-14 @ 18:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0