You guys make me smile

Bilden är från vår spontana utgång i Helsingborg, My, Caroline & Jag.
-
När jag var hemma i Helsingborg blev det en oväntad med sjukt rolig utgång på Torsdagen. Vi blev löjliga och fnittriga och dansade rumpan av oss tills stängning! Älskar spontana kvällar. Med dessa tjejer har man ont i magen dagen efter av allt skratt och träningsvärk av all dans! Något jag dock börjat märka är att jag börjar bli gammal, efter denna kväll ville jag aldrig mer gå ut igen! Förr klarade jag festa flera kvällar i rad! Är det såhär det känns när man börjar bli vuxen? Jag känner även att efter en kväll ute så har jag fått nog, förr ville jag bara ha mer.... Haha! Men jag tackar inte nej till roliga galna danskvällar med mina tjejer, men det är inte som förr, man är inte 18 längre direkt....

Kommentarer
Postat av: Carro

Huuuur kan vi ändå se så fräscha ut på denna bilden?? Det var ju verkligen värre än det ser ut! Tur att det är på det håller ioförsig! Saknar dig!!

2011-11-24 @ 13:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0