21 - 11 - 11

-
Blev en lunch i stan och en snabbtitt på Andreas kritik i tidningarna idag, söta Anna hjälpte oss att översätta det viktigaste och han fick fina omdömmen! Det förtjänade han! Nu sitter vi och kollar facinerat på vår "självgående dammsugare" som vi köpte idag! Haha, genialisk uppfinning enligt mig. Jag springer runt med dammsugaren VARJE dag då Dexter fäller som en galning! Jag älskar vårt nya inköp, älskar! :)
Dexter tycker dock att det är en konstig sak och skäller lite då och då på honom, hihi, hoppas han vänjer sig för den kommer gå varm!

Kommentarer
Postat av: josefin

Åh, vilken bra grej! Sån måste jag köpa sen när vi flyttar. Funkar den bra? Suger den upp bra i hörnen också?

2011-11-21 @ 18:36:31
URL: http://josefinjohnsson.se
Postat av: Anna W

Hahaha! Nar ni ar hemma i Sverige sa kan vi vara dammsugarvakt! Vilken harlig uppfinning! We like!!!!

2011-11-22 @ 08:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0