Then the day is gone

Jaha så vart det kväll igen. Dagarna bara flyger förbi men ändån går de sakta.
Det känns i magen att en förändring är på gång, att ingenting kommer bli som förrut.
Jag avskyr den känslan, den får mig att må illa.
Jag vet att den kommer försvinna med tiden, när något annat blir rutin & känns tryggt.
Men just nu, är allt bara uppochner & ut och in...
Jag ska försöka njuta av varje dag som kommer och andas in alla stunder vi har.


Imorgon är det ridning med bästa Elena på schemat... Kan inte förstå att vi snart inte ska bo i samma stad mera... Att vi ska ha flera mil mellan oss och bara ses då och då.... Usch, det gör ont.

Kommentarer
Postat av: Ella

Allt går verkligen upp och ner. Ena dagen rå-ångest för att andra dagen vara väntansfull och glad. Phuu....

2011-05-12 @ 21:55:51
Postat av: Anonym

: ( kram



det löser sig, håll ut tjejen



kram anna

2011-05-12 @ 22:26:25
Postat av: sofie

Ella: Ja jag förstår dig.... Men jag kommer sakna allt här! Jag har sagt det innan & jag säger det igen; vi kommer aldrig ha det så bra igen, iallafall inte utomlands!!! :/



Anna: Tusen tack, massa kramar!

2011-05-12 @ 23:10:58
URL: http://soppan.blogg.se/
Postat av: Elina

Ska ni flytta? :(

2011-05-13 @ 09:12:56
URL: http://www.elinahasslund.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0