It must be love love love

Trots att Groningen vann och Andy måste stanna tills Söndag så kom vi fram till en helt fantastisk lösning.
Andreas vet hur mycket jag längtar hem, så han föreslog att någon kommer hit och kör hem med mig...
Passligt nog så hade Världens bästa Caroline ledigt i veckan så hon flyger hit på Tisdagkväll och hjälper mig
köra hem på Onsdag! Huuuur perfekt? Åh jag är så glad! Hade dock hellre sett att min man hängde med
men nu är det som det är... Vi får klara oss utan varann i lite mer än två veckor nu... Men det klarar jag
eftersom jag kommer vara hemma i älskade älskade Helsingborg!


Kliar i mina fingrar efter att få fixa i huset, umgås med vänner, kramas med familjen & bara njuta!
Och TACK bästa vännen för att du alltid ställer upp, you know i'll do the same for you.

Kommentarer
Postat av: Josie

SKÖNT hjärtis :)

2011-05-23 @ 08:48:49
URL: http://josieswall.blogg.se/
Postat av: Anonym

tusen tack soppis!

2011-05-23 @ 10:03:00
URL: http://tildafingal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0