It hurts alot

Mycket kan hända under sommaren men något som är säkert och klappat & klart är att Elena och Fredrik flyttar till Belgien efter semestern. Deras hus är redan tomt och det känns inte verkligt att jag inte kommer träffa Elena så ofta och när jag vill längre.. Idag vart vi tvungna och säga hejdå och jag höll mig från tårar tills jag hoppade in i bilen igen... Usch vad ont det gör. Detta livet är möjligtvis spännande men att behöva slitas från människor man kommit nära och älskar är inte roligt.


Vi har iallafall haft många roliga stunder och mina tre år här i Holland har blivit tusen gånger bättre tack vare denna tjejen. Nu kommer det bara bli enstaka besök här och där och inte alls samma sak och det gör jävligt ont. Nu kan jag inte skriva mer för jag gråter för mycket, vill bara ha sagt att jag kommer sakna Elena hur mycket som helst och det hoppas jag du vet Ellabella... Kommer tänka på dig varje gång jag äter kräftor eller djungelvrål och jag kommer aldrig låta oss tappa kontakten...♥

Kommentarer
Postat av: Elina

Fint inlägg, gråter nästan själv.

2011-05-24 @ 15:17:25
URL: http://www.elinahasslund.com
Postat av: Elena

Älskar dig vännen. Nu sprutat tårarna.... Kommer sakna dig så mycket ska du veta. Vi har så mkt minnen tillsammans. I 3 år har vi nästan setts dagligen. Annars hörts 10 ggr om dagen.. Galet. Det kommer vi iaf fortsätta med. Tack gode den som uppfann whatsappen.. Nä nu ska jag slänga i mig en burk zobril och fråga i receptionen efter pall och rep. Over an out

2011-05-24 @ 15:42:46
Postat av: ameena - skånes största blogg

jag har frågestund , fråga vad du vill men INGA tråkiga frågor !



http://ameeena.blogg.se/2011/may/fragestund-1.html#comment

2011-05-24 @ 16:43:01
URL: http://ameeena.blogg.se/
Postat av: anna

Gumman, så fint skrivet, blev rörd



riktig vänskap som jag bara genom att läsa din blogg, kan se att ni har, försvinner inte genom avstånd, ni kommer prata och skriva till varandra, och när ni ses kommer det vara som om tiden stått still, mitt i sorgen är du såå lyckligt lottad, tjejen!



kram Anna

2011-05-24 @ 22:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0