Fartfylld helg!



Massa Rosé och min bror hittade BB-gurkan på Väla, haha.

Denna helg har varit fullspäckad med roligheter så nu i veckan måste jag landa, jag måste inse
att jag kommer vara hemma ett tag nu och inte behöver stressa runt med allt och alla direkt!
Som tur är finns det mer tid än normala besök och jag börjar inse det nu! Igår vart vi på bio och
kollade "Baksmällan 2", haha jag älskar dom filmerna, perfekt Söndagsfilm! Idag har jag hängt med
Emelie och Issa sen har jag och Svärmor varit och kollat lite badrumsgrejer. Det börjar bli klart där hemma!

Saknar min man en massa dock... Känns tomt utan honom!

Ikväll blir det tjejmys hemma hos Carro!
Hoppas allt är bra, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0