En slapp Onsdag... typ

Har haft en rättså lugn dag idag, kollat "Den Gröna Milen" med Andreas, och även "Valentines Day".
Skönt och bara slappa lite, A har varit ledig idag och har känt sig lite småkrasslig.
Dock fick jag panik efter två filmer och begav mig till IKEA (inte bara för kaviarn & osten) för att köpa hem lite förvaring och sorterings grejer. Nu har jag packat bort alla vinterkläder och kastat gamla vinterjackor och massa gamla skor jag inte använder längre! Skönt!


Har även så smått börjat packa "sommarväskan" som ska med hem till Sverige/Grekland över sommaren. Det är mycket och göra och mycket och fixa så det är lika bra och börja i tid... Bättre och vara redo när vi väl får åka hem! Vi har ju chans till en fjärdeplats i ligan (fjärdeplats = semester) men den chansen är väääldigt väääldigt liten, men den finns där, teoretiskt sätt.

Nu är det hockey och Sverige verkar vinna rätt fett, kanske för vi är bäst? ;)
XOXO

Kommentarer
Postat av: Johannaty

tack tack sötis :) Visst är det ärligt att det snart är sommar och grabbarna ledig :) Jag är så glad och pirrig i magen nu :D

2011-05-12 @ 11:26:35
URL: http://johannaty.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sötis, vi vill båda åt den där jäkla 4e platsen :) haha... vem vill inte på semester förresten, haha.

Nervöst blir det på söndag hur som helst :).



puss på dig från mig o Mille!

2011-05-12 @ 19:54:48
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0