En helg i Helsingborg

Lånade bilder av Daniella, Josefina och My.
Åh älskade älskade Helsingborg.
Har haft så himla roligt därhemma och har varit svinskoj med Ida vid min sida!
Det har bjudits på fest (såklart), middag med  Sveriges prins, god mat, shoppingrundor, mysiga luncher, snicksnack, goss, dans och väääääldigt mycket rosé!
En underbar helg helt enkelt.


Kom hem inatt vid lite över två tiden, körde rättså sent från Helsingborg, vi ville ju få ut det mesta och bara slappa och njuta av Sverige. Där är även ett stort hål i vår trädgård där hemma,  så snart blir det hello poolparty!
Tack alla mina älsklingar där hemma för en ypperlig helg!
Och tack Ida & Petter för ni hängde på & fick se vår lilla stad!
Har haft så roligt!

Nu är det uppladdning för sista matchen på Söndag. Jag ska även köra stenhårt på träningen denna vecka! Bort bort bort med svenskt gotta och vin, haha! Puss på er sålänge!
XOXO

Kommentarer
Postat av: Ida

Tack såååå för en jätte mysig helg, massor av trevligheter;)!!! hann vara med om ett & annat;)!! & vem kan det vara som ligger & spretar med benen i vädret??!! jag vet inte!!;) pössssssss!

2011-05-09 @ 21:03:10
URL: http://idaceciliaberglund.blogg.se/
Postat av: sofie

Ida: Men tack själv gullis. Haha inte vet jag vem som spretar med benen, konstig prick ;) Puss

2011-05-10 @ 12:11:18
URL: http://soppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0