What to do?

Update: Beställd!

Kommentarer
Postat av: Lena

Men shit! Jag har också suttit och suktat efter just den där! :D Så sjuukt fin! Jag är bara lite osäker på om jag hade använt den så mycket men det är absolut din stil! :P

2011-03-11 @ 09:59:00
URL: http://tornroosa.blogg.se/
Postat av: Åsa

Mycket fin klänning, kommer sitta fint efter soppdieten =) (inte för att den inte skulle sitta bra nu)

Rapport

Minus 3 kilo och 8 cm i midjemått blev resultatet, och jaaaa jag fuska till struntar i sista dagen!



Kanske bör tillägga att jag är en "normalt byggd" tjej som drar 36-88 i kläder, så det är ju inte så att man var i desperat behov av att gå ner i vikt, men allt sötsug är dessutom borta =)



Hojta om du vill ha tips eller liknande!

Kram!

2011-03-11 @ 11:05:38
Postat av: Sofie

Lena: Ja nu har jag beställt den, hoppas den sitter fint, visste inte om jag skulle ta S eller M men det slutade på en Medium så mina tuttar får plats, haha! Saknar dig, kom hem nu!



Åsa: Men shit vad roligt, 3kg! Grattis! Nej nu blev jag peppad av dig känner jag. Måndag it is!Vart det svårt? Kram

2011-03-11 @ 11:18:42
URL: http://soppan.blogg.se/
Postat av: Åsa

Det var faktiskt inte så svårt. Jag koka soppan i 2 omgångar, kändes lite nasty att äta 6 dagar gammal mat... andra rundan la jag i lite chili för att få lite smakändring. Den var ju inte supergod hela tiden (och jaaaa jag är trött på soppa nu)

sen när man fick äta grönsaker hacka jag i lite blomkål o broccoli o liknande så det inte blev FÖR enformigt..

Kör hårt =)

2011-03-11 @ 11:32:55
Postat av: sofie

Åsa: Oj oj oj starkt jobbat! Nu är det min tur snart då! Ska åka å köpa grejer snart! Måndag får jag börja då jag är bjuden på fest imorgon! :) Men kändes det som en detox, att man blev "ren" i kroppen?

2011-03-11 @ 11:36:06
URL: http://soppan.blogg.se/
Postat av: Åsa

Jag trodde (för att uttrycka mig fint) "att det skulle komma ut mer ur kroppen" och att magen skulle vara ytterst ostabil med tanke på vad man äter. Men det har hållt sig som vanligt!



Jaa det tycker jag, jag trodde faktiskt inte att vikten skulle vara så påverkad som den var, men allt sötsug är borta (det är bra) Och nånstans i mitten av veckan så kände man sig "lättare" på nått konstigt sätt, jag är oxå känt mig MYCKET piggare, trots att man intagit så pass lite kalorier.

2011-03-11 @ 11:47:15
Postat av: Sofie

Men gud, det låter ju super!!!! I Let u know How it goes! :)

2011-03-11 @ 11:52:14
URL: http://soppan.blogg.se/
Postat av: Ella

Sjukt fin!!!

2011-03-11 @ 17:11:46
URL: http://Appleofmyeye.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0