IKEA = PIFF I HEMMET

Efter att ha varit ute på långrunda med Dexter (med två halsdukar för min stackars hals) så drog jag iväg till IKEA, har cravings på svensk ost bland annat! Gick en sväng på varuhuset och hittade lite nödvändigheter som nya lakan, en matta till tvättstugan, nya fina handdukar och nya kastruller (våra är sönderbrända typ). Skönt med lite piff. Köpte självklart också hem massa ljus, det är ju så billigt och framförallt mysigt och tända på kvällen.

Nu sitter jag och surfar lite på nätet, läser bloggar. Pratade precis med min Mamma, saknar!!! Vill verkligen hem nu, men inte långt kvar!


XOXO

Kommentarer
Postat av: Ella

Ja fy det är så sjukt segt! Framförallt när man ska sova. Det går ju bara inte! :(

2011-03-02 @ 18:11:04
URL: http://appleofmyeye.devote.se
Postat av: Ida

Sugen på stan imorn?, ska dit iallafall;) kan ju höras då vi vakna! pöss

2011-03-02 @ 21:32:41
URL: http://idaceceiliaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0