I GIVE UP

Yes, 5 dagar av detoxen klarade jag, mesigt jag vet.
Men jag vart så less på soppan och käkar man inte soppan så är det ingen mening med själva grejen!
Dock är jag glad att jag klarade 5 dagar och har nu inget sötsug (hoppas det håller i sig) och jag tror
min magsäck har krypt en aning då jag blev proppmätt till lunch när jag käkade en macka! Nu är jag
mest lycklig för att jag får träna igen. Var ute och gick en timme med Dexter och Lena vid lunch sen
tänkte jag dra ut och jogga när maten i min mage smält, jag har så mycket energi!


Detta käkade jag till lunch och till frukost blev det två knäckemackor med ägg, som jag längtat!
Puss på er, imorgon åker vi heeeem till älskade Hibbiii!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0