Hoppla hoppla!


Är väldigt seg idag men har ändån lyckats fylla två (!) soppåsar till med kläder till mer behövande! Jag känner mig stolt! Hittade dock ett par gamla jeans jag gillar, haha! Men det mesta jag har är faktiskt skit, ja det jag kastar då! Vart och köpte pannkakor på affären precis, får bli det idag när A inte är hemma, också köpte jag nya vita tulpaner! Älskar blommor, så fint! Har försökt organisera alla Andys Xbox spel + filmer också. Skönt och rensa och städa ur!
I detta liv vet man ju aldrig när man ska flytta....


Ikväll är det ridlektion, blir bara jag och Ella. Ska bli skoj, ska fråga efter Jackie igen, älskade den hästen!
XOXO

Skänker en tanke till Japan, Tokyo & Hawaii och människorna där... 88 000 personer saknas....
Det får en att tänka, att ta vara på livet och lev varje dag som om det vore den sista.... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0