Dag tre kära vänner

Här är en liten ledtråd på vart jag varit hela dagen!
I matväg så är detta dag tre och jag är så less på soppan att jag gjorde en tomatsoppa och annars har jag bara käkat sallad och frukt idag. Har gått ner ännu 0,7kg så det känns som om det är på rätt väg! Fasar för imorgon, då är det "banan-dagen". Ska käka upp till 8 bananer och dricka 8 glas lättmjölk, haha! Ska göra en ny sats av soppan då också... Buhu, men på Fredag får jag käka kött och jag är SÅ GLAD för det. Har mest cravings efter kött, bröd och ägg!
Återkommer!
XOXO

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur kommer du äta efter detoxen? Kommer du inte gå upp igen då?

2011-03-16 @ 21:30:19
Postat av: sofie

Anonym: Jag kommer äta bra mat, inte så mkt kolhydrater och inget godis! Vill ha ägg och kött typ! Är inte alls sugen på socker eller godis!

2011-03-16 @ 22:07:13
URL: http://soppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0