Min kropp längtar



Min hjärna, min kropp och mitt liv längtar just nu, värker just nu, efter denna efterlängtade semester.
Jag vill ligga vid strandkanten och lyssna på havets brus. Jag vill släppa alla tankar och funderingar och bara njuta. Jag vill sippa på en fruktig drink och bara uppskatta livet. Jag vill sträcka ut min hand och känna hans hand bredvid, precis inom räckhåll. Jag vill sova länge på morgonen. Jag vill äta god mat. Jag vill ligga raklång och bli brun... Aahhh om två dagar är vi i Grekland för en veckas avkoppling och ingen längtar mer än jag.


Inga måsten, inga tankar... Bara ett hav av ingenting!

Kommentarer
Postat av: Läsare

Ska du inte en sväng till Italien först?

2011-06-14 @ 11:55:54
Postat av: Karin

Ja för du har väl en fruktansvärt jobbig vardag med mkt jobb och tidigare morgnar annars?

2011-06-14 @ 18:09:29
Postat av: Isabel

Åh, va härligt det ser ut!

Vart i Grekland ska ni? Jag funderar nämligen själv på en resa dit i sommar...

2011-06-14 @ 18:20:19
Postat av: sofie

Läsare: Nej du det ska jag inte :)



Karin: Jo men för du vet ju vad jag gör om dagarna! Eller hur?



Isabel: Vi ska till Kreta till ett ställe som heter Maleme (tror jag)! :) Ska bli underbart!

2011-06-14 @ 18:29:54
URL: http://soppan.blogg.se/
Postat av: Karin

Va e där o veta egentligen? Går upp vid 10-11 snåret. Lite frukost. Promenad med hunden. Träning, lunch och shopping med nån annan glidare. Ungefär så va?

2011-06-14 @ 19:38:53
Postat av: Marieke

Hello Sofie (here I am again),



I think there's one jealous (for what I can make up from the translations)... My god, I still can't stand it!



For what it's worth: I hope you're having a great holiday. Enjoy it! And of course you can't tell anything about an potential transfer, but I hope you and Andreas are making the right decision. Hope that you two are having a great life in whatever city and country you're going to!



XOXO

2011-06-14 @ 19:55:21
Postat av: Anonym

Hello Sofie (here I am again),



I think there's one jealous (for what I can make up from the translations)... My god, I still can't stand it!



For what it's worth: I hope you're having a great holiday. Enjoy it! And of course you can't tell anything about an potential transfer, but I hope you and Andreas are making the right decision. Hope that you two are having a great life in whatever city and country you're going to!



XOXO

2011-06-14 @ 19:56:38
Postat av: Johannaty mamma i Italien

Vad härligt :) Önskar er en super härlig semester!

2011-06-14 @ 22:58:47
URL: http://johannaty.blogg.se/
Postat av: Fredda

Skit i den där karin, avundsjuka jäklar är det värsta som finns=)

Ha en bra sem

rock on!

2011-06-14 @ 23:24:55
Postat av: Sofie

Karin: Tro vad du vill hjärtat och jag hoppas du mår bättre av att spy galla över andra!



Marieke: Thanks sweety! I also don't like jealous people, it's not fun to get that kind of comments! Thank u for wishing me a great life hun! Hope ur ok!!! XOXO



Johannaty: Tack gummis! Hoppas allt är bra med familjen! <3



Fredda: I will Fredda! Håller med dig! I will rock on ;) Haha!

2011-06-15 @ 00:06:55
URL: http://soppan.blogg.se/
Postat av: ANNA

Till karin:

Hörredu!!

Har hon sagt att hon har en jobbig vardag??

hon skriver en inspirerande blogg om hur hon älskar sitt liv, hoppas du också lär dig göra det!

DÄREMOT kan alla behöva semester, även om man är hemmafru, har hemliga projekt, studerar, osv, komma bort från vardag och rutiner, som ALLA har, sina egna, alla behöver komma bort och njuta kravlöst!

kul förresten att folk TROR sig veta allt man gör bara för att man skriver en blogg, folk är såå lättlurade alltså!!! kram anna



karin, du OM NÅGON, borde skaffa dig lite semester så du slutar va bitter!!!!!



stå på dig soppan!!!



kram Anna



2011-06-15 @ 00:48:28
Postat av: sofie

Anna: Söt du är!!!! Kramis

2011-06-15 @ 00:50:41
URL: http://soppan.blogg.se/
Postat av: Anonym

hehe, blir bara så upprörd på avundsjuka och bittra människor, har mött en del jag med, så man börjar vänja sig hehe, alla är dem ungefär likadana : ( trista!!



natti!

kram Anna

2011-06-15 @ 01:00:22
Postat av: Lena

Love your haters. They’re your biggest fans. ;)

2011-06-15 @ 01:15:53
URL: http://tornroosa.blogg.se/
Postat av: anna

haha sant lena

avundsjuka är den ärligaste formen av beröm säger dem ju!

hehe



kram anna

2011-06-15 @ 01:23:42
Postat av: Läsare

karin - Du får gärna hitta någon annan blogg att spy galla över.

Håll dig borta här ifrån.

Ingen som tvingar och läsa här.

2011-06-15 @ 09:17:33
Postat av: Heleen

Hello Sofie,



I have been following your blog for a while now and I tought it would be nice to leave you a message. :)

I live in Groningen and I support FC Groningen.

I must say I really like to see how you enjoy life. Also your photos are very nice and I like your style. I have a lot of respect for how you follow your boyfriend where the football brings him, that might not always be easy. Far away from your family and friends.

I hope you and Andreas will have a great holiday in Greece. Enjoy it!



Xx

2011-06-15 @ 09:27:43
Postat av: Sofie

Heleen: Hi Heleeen! Thank u! So nice of u to leave a comment, that makes me happy! Hope ur ok! Xx

2011-06-15 @ 11:28:58
URL: http://soppan.blogg.se/
Postat av: Läsare

Sofie - Kan du inte skriva lite om dina tankar och förhoppningar om ert nya äventyr?



2011-06-15 @ 11:45:48
Postat av: Karin

Verkar som jag träffa en öm punkt...haha

2011-06-15 @ 12:46:59
Postat av: Sofie

Läsare: Jo det ska jag absolut göra när jag har tid och när jag själv förstått det :) Ännu har det inte sjunkit in!!



Karin: Var det det du var ute efter eller? Hahaha, sluta läs min blogg om du nu inte gillar mig och mitt liv?

2011-06-15 @ 19:38:33
URL: http://soppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0