Mysig dag

Hej darlings.
Började dagen vid niotiden och en runda med Dexter på ca en halvtimme, efter det hoppade vi ner i sängen igen och sov tills halv tolv, skönt! Sen packade jag ihop mina saker (ska spendera 2 nätter hos mamma och pappa) och så drog vi till Bruces skog och gick långrunda sen fikade jag med Steffi i stan, mycket trevligt. Käkade en jävla morotskaka på fiket och fick ångest så jag drog och träna, gick jätte bra och springa på löpbandet idag, så skönt när man känner att en kondis börjar komma tillbaka!

Nu har jag precis duschat och ska göra vid mig lite, ska hem till Issa med Caroline och laga mat och dricka vin, ska bli så mysigt! Behöver lite god mat och vin känner jag!

Hoppas allt är bra med er! Och sorry för att jag inte bloggar lika mycket när jag är hemma, men ni har överseende, visst? ;)
Puss på er!

Bjuder på en bild från älskade San Francisco <3

Kommentarer
Postat av: Jenna

Nice pic hun :) xx

2011-01-16 @ 16:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0