Vi vann med sju ett

Vilken match!
Mål efter mål, straff efter straff, rött kort efter rött kort...
Ja allt hände typ. Älsk spräckte ögonbrynen sekunden efter han nicka in ett mål,
sen när de sytt klart så kom han in igen, råkade få hands i straffområdet och fick därmed
rött kort direkt å det andra laget fick straff. Sen gjorde Stenman också mål och så fortsatte det!
Men vi vann iallafall och min man är ihopsydd och ser ut som en slagen hjälte!
Nu drar han iväg till landslaget och lämnar mig själv.
Men det blir tjejmys i typ 4 dagar nu så jag klagar inte!
XOXO

Kommentarer
Postat av: Lena

Vilken match var du på?? 7-1 blev det juh!! ;) haha

Tim tyckte Andreas var grymt snygg med sitt ögonbryn och lovade försöka göra någon liknande machoinsats snarast :P

2011-02-06 @ 19:28:13
URL: http://tornroosa.blogg.se/
Postat av: sofie

Lena: Oooops, felet är korrigerat! Hihi. Ja min man ser ut som en slagkämpe (eller slagpåse?)! Elena skrattade åt honom när han dök upp för å hämta Fredda! ;) Det kommer vara värre imorgon!!! DÅ ska jag skypa med honom! Hihi! Puss

2011-02-06 @ 19:42:23
URL: http://soppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0