Vårstädning!

Jag och Ida igår påväg till Bion!



Idag har jag sprungit runder som en galning! Började med dammsugning & byte av sängkläder direkt på morgonen och fixade massa småplock! Sen drog jag iväg och tränade med Lena, så skönt!!! Blev 6km på crossen och sen ben, rygg och mage! Efter träningspasset drog jag in på mataffären och handlade hem massa frukost, juice, mjölk och såklart öl & vin! Passade också på och köpa dendära färdigblandade Mojiton som jag ska bjuda Mamma & Svärmor på! Mums!

Nu har jag precis städat stora toaletten klinisk ren samt våttorkat golvet i köket, är helt slut! Nu blir det nån serie innan jag ska upp igen och göra Tacos!
XOXO

Kommentarer
Postat av: Elina

Fina ni är!!

2011-02-16 @ 17:01:37
URL: http://www.elinahasslund.com
Postat av: Ida

Ja nu får ni ha det så trevligt i helgen;)

2011-02-16 @ 20:16:49
URL: http://idaceciliaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0