Pretty pretty please!



Kunde inte hålla mig.... Fick min födelsedagspresent liiiite för tidigt av min älskade bästaste pojkvän!! Hihi! Och ingen är gladare!!! Den är så fiiiiin!!! Batteriet laddar nu sen kommer jag sitta och plugga in alla funktioner och fota som värsta Bingo Rimér typ!!! Denna finingen ska med till Amsterdam på Fredag! Då blir det födelsedagsfirande med vänner & dans i höööga klackar, me likie! Också såklart shopping!!!! Önskade mig en kamera och shopping, haha! And i got it! Livet leker och jag längtar tills Fredag! Ska hem till Lena ikväll och spela Kinect, love it!

Nej nu ska jag le lite mer för mig själv och pilla på min nya, fina.... Canon G12!
XOXO

Kommentarer
Postat av: josefin

jaaa det ska vi :) hihi. tack! kraam

2011-02-21 @ 21:01:37
URL: http://josefinjohnsson.wordpress.com
Postat av: Ella

Åååh jag vill också!!! På fredag får jag äntligen lön haha :)

2011-02-21 @ 23:02:26
URL: http://Appleofmyeye.devote.se
Postat av: Donna

Den är sjukt snygg och riktigt grym I guess! ;) Jag vill också ha! :) :) Saknar dig. <3 Pussss

2011-02-23 @ 19:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0