i can't get enough

Hej Darlings!
Haft en underbar dag idag faktiskt. Lunch med vänner, inköp av världens finaste kamera också har jag och Lena dansat Kinect! Haha så jävla skoj är det. Timmarna flyget förbi! När jag kom hem från Lena igen så var jag så jävla uppskruvad av allt dansande så jag bytte om lite snabbt och drog ut och sprang UTAN OCH STANNA i typ 20 minuter tror jag nog! Är så himla stolt över mig själv! Jag kan om jag vill! Så nu har jag duschat och sitter framför datorn, ska kolla Stylisterna! Ska bara lägga in lite bilder jag tagit med kameran först. Hihi. Besatt!
XOXO

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejje tusse!! Vilken fin ny kamera :)) vill oxå ha en ny som kan ta riktiga bilder är den stor din nya??

Hoppas allt är bra med dig !? pusssing

2011-02-22 @ 09:42:23
URL: http://lavie-carro.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0