På er dag, mina underbara föräldrar

Idag fyller både min mamma och pappa år, STORT GRATTIS!
Är det någons kärlek jag avundas, så är det mina föräldrars.
De är helt enkelt "soulmates".
Är man födda på samma dag, samma år, med en timmes mellanrum och har varit
tillsammans sen man var 13, då är det bannemej riktig kärlek.
Idag firar de ännu en födelsedag tillsammans och pappa gav mamma
en kärlekswekeend i födelsedagspresent. Så gulligt!!! <3

Ni vet vad kärlek är och jag avundas era starka band, jag älskar er mer än allt!

Här ser ni Mamma & Pappa innan de skulle ut och tågluffa när de var väldigt unga! Innan mig vill säga! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan bara säga vackert <3 Det är när man hör om sådana par man känner hopp om att den eviga kärleken finns på riktigt inte bara happily ever after i sagorna :)

puss på dig och fina mami o papi!

2011-12-14 @ 12:43:41
URL: http://lavie-carro.blogspot.com
Postat av: Anna W

Det ar akta karlek det! Och nu ser man aven vem som har originalplutmunnen pa fotona. ;-)

2011-12-14 @ 12:59:24
Postat av: MAMI

Tack,min goa Fi !! Love u mest...

Passa dig ANNA W :):) jag har ALDRIG plutat med munnen !!

2011-12-14 @ 13:16:50
Postat av: Sofie ♡

Carro: Men eller hur, de är min inspiration :) Puss



Anna W: Men eller hur, I told you! ;)



Mami: Love you to, och jo, du plutar, hihi! ;)

2011-12-14 @ 13:36:46
URL: http://soppan.blogg.se/
Postat av: En läsare :)

Gud så häftigt att dom är födda så nära inpå :)

Föddes båda i hbg? Då var dom på bb samtidigt juu :)

Gick dom i skolan ihop sen kanske och träffades där?

Rolig läsning :)

2011-12-14 @ 21:41:43
Postat av: Sofie ♡

En läsare: Ja det är ganska sjukt faktiskt! Ja de föddes på samma BB, Farmor och Mormor möttes såklart där och visade stolt upp sin dotter vs. son för varann, de visste inte då att de skulle gifta sig och få två fina barn ihop ;) De gick olika skolor i grundskolan, sen i högstadiet klickade dom redan första året, ödet! :)

2011-12-15 @ 00:14:01
URL: http://soppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0