Nervös

Yes, jag är redan nervös inför "hatmatchen" Genoa - Milan. Fansen gillar tydligen inte alls varann då en hemsk incident inträffade för något år sedan. Jag tycker faktiskt det är läskigt när alla är så hetsiga och arga. Gillar inte och gå på HIF - Malmö heller då det är på mycket hets, bråk och slagsmål. Jag blir obekväm. Men jag måste verkligen gå på denna match, det är en av de viktigaste matcherna av säsongen. Och självklart ska jag sitta på läktaren som stöd trots galna fans, lika bra och bli lite galen själv! Hur tror ni Genoa - Milan slutar ikväll?

Kommentarer
Postat av: Anna W

Jag slar aldrig vad om mitt eget lag, sa hur matchen gar far vi helt enkelt folja live. Och det har med att vara nervos, det ar du INTE ensam om... Magen skruvar sig redan pa mig...

2011-12-02 @ 11:44:51
Postat av: Anonym

Hejje gumman!hoppas allt är bra med dig? Vad roligt att Andy verkar starta ikväll!!:)) Det måste ändå vara en upplevelse att gå på en sån känslo laddad match!!Men förstår oxå att det kan bli lite halv läskigt när det är sååå mycket folk och alla är galna!Jag håller iaf tummarna att det går bra för A!

Puss på dig!

2011-12-02 @ 11:50:56
URL: http://lavie-carro.blogspot.com
Postat av: Sofie ♡

Anna W: Usch nej jag slår inte heller vad, tänkte bara se hur många som trodde på Genoa vs. Milan ;) Ses ikväll!!! (jag tar med en flaska vin, tror det kommer behövas)



2011-12-02 @ 12:56:14
URL: http://soppan.blogg.se/
Postat av: Anna W

Ingen dum ide det dar med vinet. Det ar mer an valkommet! Ta med det hemifran, da affarerna runt stadion inte far salja alkohol 3-4 timmar fore matchen. :-(

2011-12-02 @ 13:25:03
Postat av: Sofie ♡

Anna W: Yes den ligger på kylning! ;)

2011-12-02 @ 15:42:47
URL: http://soppan.blogg.se/
Postat av: Lena

Vi har redan tidigt i veckan spikat dagens kvällsprogram! Till och med jag ska sitta bänkad! :) Håller tummarna för AndyCandy och att du blir lika galen som fansen, haha! PUSS!

2011-12-02 @ 17:17:58
Postat av: Sofie ♡

Lena: Haha BRA att ni stödjer från Hollandiaaa! Behövs! Ja jag kommer LÄTT bli galen! Höhö! Puss min fina!

2011-12-02 @ 17:19:46
URL: http://soppan.blogg.se/
Postat av: Ella

Belgien stödjer med, hejaheja

2011-12-02 @ 18:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0