More to see in Genoa

 

Idag blev det långlunch med Anna och Matteo i stan sen massa nya upptäckter i stan. Sakta men säkert fylldes staden också av hungriga julklappsköpare och det blev en riktig julkänsla över det hela (ni vet, trängsel, mycket folk och sjukt varmt vart man än går in). Anna visade oss många nya coola affärer och till vår förtjusning hittade vi en Nespresso affär! Så det blev en liten nespresso maskin samt massor med kaffe, mums! Så jäkla gott!

Om en timme ska vi ner i stan och ha lite aperitivo och middag nere i vårt Arenzano med Luca och Martha!

So long! XOXO

 


Kommentarer
Postat av: emelie

Tack! jag gillade dom små svarta som du hade på bild :) hoppas du kommer på något bra.

2011-12-08 @ 18:47:40
URL: http://emandmylo.blogg.se/
Postat av: Anna W

Tack sjalv for en urmysig eftermiddag! Nasta gang far vi ses pa formiddagen nar det ar mindre folk. Ska passa pa att ga ut pa stan om en timme for att just undvika alla manniskor och se om jag kan hitta nagra julklappar. Tills dess gor jag mig en hemmagjord "moca" kaffe och ar avis pa er fina Nespresso! ;-) Kram

2011-12-09 @ 08:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0