Life is too short

Jag skänker mina tankar till en fin vän som idag förlorat någon väldigt nära.
-
Man tror att man har en livstid på sig. Man skjuter upp saker, man bråkar, man är envis, man säger ofta "jag gör det imorgon" och "vi måste försöka ses snart". Det man inte tänker på att livet kan ibland bara slå bakut och försvinna mitt framför dina ögon. Livet är ingenting vi ska ta förgivet. För mycket sjukdomar, olyckor och orättvisor vibrerar i denna värld. Ta vara på idag, skjut inte upp allt till imorgon.


Bråka inte med människor ni älskar och tycker om, ni kanske aldrig får chansen att ställa det till rätta. Ta hand om varandra och säg "jag älskar dig" varje dag. Gör detdära du alltid velat göra innan det är för sent. Man vet aldrig när människor man håller av försvinner upp i himlen för att vänta på din tur...

Kommentarer
Postat av: Johannaty

så sant! Jag vill skriika det här till alla varje dag! Lev i nuet :)

2011-12-07 @ 14:52:06
URL: http://johannaty.blogg.se/
Postat av: Mimi

Du har en förmåga att förmedla så många fina budskap, glädje, kärlek, och sorg fast på ett fint sätt.

Du är värdefull, glöm aldrig det!

2011-12-07 @ 19:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0