Årets fest

Igår blev det verkligen en lyckad kväll, minst sagt. Det var drinkar, skratt, shotts, dans, kramar, pussar, champagne, glitter och glamour! Det var fylla, utspilda drinkar, bråk, hångel, minnesluckor, rökning, glassplitter, blåmärken och huvudvärk. Det var hemskt och fantastiskt på samma gång, det var JULDAGEN.
-
Ramlade innanför dörren med min man lite i sex imorse, det är inte ofta det händer!
Har varit soffläge HELA dagen, puh! En gång om året räcker! Hihi.
Imorgon tänkte jag kolla in mellandagsrean i stan, ska även åka och titta på en *** till mig....
XOXO

Kommentarer
Postat av: Ella

Tack för igår! <3 du måste skicka den andra suddiga bilden från utposten till mig! Haha älskade den!

2011-12-26 @ 22:03:21
URL: http://appleofmyeye.devote.se
Postat av: alis

TACK själv sötis! Haha, jag mådde såå jävla dåligt igår, spydde hela dagen typ. Haha jaa, man börjar verkligen bli gammal :) Puss!

2011-12-27 @ 12:39:22
URL: http://alis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0