Året som gått, del 2

Juli - Andreas drog till Italien för att ha försäsong och jag & Dexter stannade kvar i huset. Jag gick på konsert med mina vänner, drack massor med vin, hälsade på A i Genua där vi hittade vårt hus, mös med Emmas bebis och mycket mer.


-
Augusti - Hade en jobbig period, mycket förändringar var på gång och jag var livrädd för det mesta. Tack vare mina vänner så höll jag huvudet högt och gav allt för att det skulle bli bra. Vi firade Chribbas 40-års dag, jag och A åkte till Groningen då A blev avtackad och jag hälsade ofta på i Genua.



-
September - Jag fick säga hejdå till hus och vänner & säga hejhej till Italien, sol, bad och vårt nya hem.



-
Oktober - Älskling började spela så smått och komma in i laget och ingen var stoltare än jag, Emelie kom på besök, Josefina kom på besök och jag upptäckte Italiens charm!


-
November - Julen började närma sig och vi började umgås mer och mer med söta Anna och goa Matteo & hela det gänget, skönt och hittat vänner!!! Det var även fotbollsgala och Sverigebesök!


-
December - Mycket häng med nyfunna vänner, julmumsande och shopping i Genua. Julen spenderades hemma i Helsingborg och IDAG är det sista dagen på året, den ska spenderas med mina tjejer med massa bubbel, dans och skratt! GOTT NYTT ÅR PÅ ER!




Kommentarer
Postat av: jenlen

ser ut som du haft ett härligt år, många fina bilder!

2012-01-01 @ 14:48:15
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: Lali

Beautiful pictures.. you've got a new reader. ;)

2012-01-01 @ 23:30:03
URL: http://www.cestlali.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0