Året som gått, 2011

Januari - jag och Emma körde ner bilen till Holland och hade mysiga dagar i fina Groingen och året firades in med Alexandra och Caroline.




Februari - Jag och mina Groningentjejer åkte till Amsterdam och firade min 24-årsdag! Hade så roligt! Fick även min G12:a av min man i födelsedagspresent, som jag älskar! Fick även VG på min företagsekonomikurs!





Mars - Jag höll på med "soppdieten" och vi firade Ida som fyllde år och vi åkte till en stor djurpark hela gänget där jag fick testa min G12:a till max! Var även i Sthlm med Josie och mös på hotell och träffade de andra fotbollstjejerna, så mysigt!






April - Jag tränade massor, började rida en gång i veckan och Caroline kom och hälsade på! Blev även väldigt blond i mitt hår efter att inte ha gjort något med det på flera år! Vi hade också världens bästa grillfest hemma hos mig och A med hela gänget, en kväll jag sent kommer glömma!







Maj - Nu började ångesten närma sig då jag var nästan säker på att vi skulle lämna älskade Groningen, tårarna sprutade nästintill varje dag och jag försökte ta vara på varje sekund med mina tjejer.





Juni - Jag och A åker till Grekland på semester, vi packar ihop Holland och blir klara för Genua, min bror tar studenten, Stockholmsbesök och våra engelska vänner hälsade på i HBG. Fick även spendera mycket tid i vårt fina hus och fixa klart med Walkin och annat smått och gott.




-
De första 6 månaderna av 2011, andra hälften kommer snart....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0