Cheer me up

Oj vilken dipp man får efter ett tre veckors långt lyckorus!
Nu är det tillbaka till vardagen så det är bara och ställa om!
Underbart & ha fått vara hemma i Hbg, mysdagar i Sthlm &
ovanpå allt en bästis som hängde med mig hit som fick mig
på världens bästa humör. Såklart det är trist att det är över,
men sommaren kommer snart och nu ska jag spendera två
månader åt att träna, umgås med tjejerna här i Groningen &
njuta av det vi har kvar! En av mina bästa ska med säkerthet
lämna staden till sommaren och jag vet att det kommer bli mycket
tårar framöver, börjar typ tåra upp i mina ögon nu när jag skriver
om det, tråkigt!.....
Nu sitter min fina hund och skäller vi dörren, vi ska ut och jogga
lite tänkte vi! Puss på er sålänge!






Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur menar du med att lämna? Dö eller åka utomlands för jobb, plugg?



Kram

2011-04-05 @ 14:41:35
Postat av: Sofie

Anonym: Oj nej jag menar inte dö! Men flytta! Kram

2011-04-05 @ 14:43:30
URL: http://soppan.blogg.se/
Postat av: Ella

Hahaha vafan jag ska inte dö;) så hemskt är inte belgien men man vet ju aldrig.. Kommer bli en tuff sista-gången-fest! buuuhu

2011-04-05 @ 15:41:47
Postat av: Sandra

Men Belgien ligger ju hyfsat nära, ni kommer ju kunna träffas ganska ofta ändå... :)

2011-04-05 @ 20:12:43
Postat av: sofie

Ella: Åh neeej dö inte kära vän! ;) Usch ja den kommer inte vara lätt! Vi får typ börja planera VÄRSTA festen nu tycker jag! ;)



Sandra: Det beror på vart man själv bor också vettu! :)

2011-04-05 @ 20:41:27
URL: http://soppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0