Utmanad av Lena

Fina Lena har utmanat mig att skiva 7 saker om mig som inte alla vet.

1. I mina yngre dagar var jag besatt (i olika perioder) av Spice Girls, Hanson (vad kär i Taylor och grät alltid när han sjöng) och sist men inte minst, Eminem (kunde alla hans raplåtar utantill och avgudade hans musik, gillar dock den fortfarande).


2. Jag har jätte svårt och ta kritik och bli tillsagd/utskälld, det slutar alltid med tårar i ögonen eller stortjut!
3. När jag var yngre hade jag jätte lätt för att bli förälskad i olika söta killar, nu på senare dagar har min förälskelse dock varat i mer än 6 år!
4. Jag tycker att det är jätte roligt att skaffa nya vänner och lära känna nytt folk!
5. Jag har ofta ångest för att jag vill hinna med så mycket i mitt liv och hade gärna velat ha flera olika liv i ett.
6. Jag biter på naglarna....
7. Jag gråter alltid till serier/filmer så fort det blir känsligt.

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0