springa? jag?


Andreas har lovat mig många gånger att om jag bara går ut i 20 - 30 minuter varje dag och försöker mig på och springa så kommer det bli lättare och lättare och jag kommer orka springa längre och längre. Lätt för han och säga, tänkte jag, han är ju idrottsman? Han springer ju för fan varje dag, det är hans jobb? Men när Caroline, min käraste vän där hemma började berätta att HON hade varit ute och sprungit (och hon är som jag, KAN verkligen inte springa) då började jag fundera om man kanske skulle ge sig själv en utmaning! ;)

Så jag drog ut och sprang nyss och det gick väl okej, Andreas trodde att det hade regnat när jag kom in så svettig jag var och jag kunde knappt andas men ändån! Jag sprang så långt jag orkade, gick en bit för att hämta andan, sprang igen så långt jag orkade, gick en bit för att hämta andan... ja ni fattar! Har typ redan träningsvärk?! Knappt tränad tjej! Haha. Hoppas det går liite lättare imorgon, isåfall håller Andys teori. To be continued....


Nu till detta med middag. Känner att jag behöver något ordentligt ikväll och inte måltidsersättning. Tänkte steka upp kyckling, paprika och svamp med tacokrydda och sen göra en stor sallad till det! Mums!
XOXO

Kommentarer
Postat av: TIEPAMANDAHH

fin blogg :D

2010-09-09 @ 17:44:22
URL: http://tiepamandahh.blogspot.com
Postat av: fanny

hej lille vän!



jag dricker o äter caramel bars från apoteket. Modifast heter det och det är bäst!

Minus 3 kilo på 3 veckor...

testa´.. men det ska vara pulvret som man blandar själv.. choklad är favoriten, de andra är inte goda.. Choklad smakar milkshake!



saknar dig!

2010-09-09 @ 17:58:47
Postat av: Emma

SVAR: varför gör du sån drastisk förändring då, om du bara vill putsa lite på kroppen? :P

2010-09-09 @ 18:23:41
URL: http://emmasol.blogg.se/
Postat av: Emma

SVAR: okej, det kan jag förstå. :)

2010-09-09 @ 19:09:30
URL: http://emmasol.blogg.se/
Postat av: Michaela

Bra jobbat tjejen!

2010-09-09 @ 19:10:58
Postat av: sofie

Fanny! Hej finaste! Saknar dig med! Kassa vi är på att hålla kontakt, jag skyller på att du vägrar Facebook! ;)



Ja jag har köpt pulver och shakes samt bars från nutrilett! Käkar du bara det eller ersätter du bara ett / två mål om dagen?



Hoppas allt är bra!? Kvar på jobbet och så? Hur var din resa!?



PUSS

2010-09-09 @ 19:40:16
URL: http://soppan.blogg.se/
Postat av: fanny

hej soffipropp!



ja det är pinsamt så dåliga vi är på att hålla kontakten .. facebook är bajs!



nu måste jag göra dig ledsen.. nutrilett är inte i klass med modifast smak .. no no no! jag har kört tre veckor sten hårt, första dagen är det riktigt fort .. jag har druckit en till frukost, mellan frukost o middag åt jag en bars, sen dricka till lunch, o en bars som eftermiddag fika o sen en dricka till kvälssmat .. jag har druckit cola light under tiden .. o nu gör jag allt samma men till kvällsmat brukar jag äta mat ..



annars är allt ok, jag jobbar på.. har jobbar sjukt mycket nu den sista tiden .. men det känns bra:)

italien var underbar ..



soffi sänd mig ett mail eller nått!



kramiiiis PUSS

2010-09-10 @ 06:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0